تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین گلخانه مکانیزه گلستان با اشتغال‌زایی ۸۰ نفر در گالیکش + تصاویر

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428214

عملیات کاشت محصول در بزرگ‌ترین گلخانه مکانیزه تولید گوجه‌فرنگی استان گلستان در گالیکش آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ سید حمزه موسوی در حاشیه کشت گوجه‌فرنگی در بزرگ‌ترین گلخانه مکانیزه استان در بخش مرکزی این شهرستان به خبرنگار نیلکوه گفت: فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 1.5 هکتار به مرحله اجرا رسید و عملیات کاشت محصول در آن در حال انجام است.

وی افزود: سطح زیر کشت فعلی این گلخانه سه هکتار است که تا پایان سال زیر کشت می‌رود و قابل توسعه تا 10 هکتار در افق چهارساله است.

موسوی خاطرنشان کرد: کلیه محصولات تولیدی این گلخانه کاملاً ارگانیک بوده و محصول تولیدی آن به کشور روسیه صادر می‌شود.

وی گفت: این پروژه علاوه بر اینکه برای 30 نفر به‌طور مستقیم و 50 نفر نیز به‌طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند، حرکتی نو در جهت تحول کشاورزی و اجرای شیوه‌های نوین و کارآمد باهدف گسترش کشت‌های گلخانه‌ای در استان گلستان و ارزآوری برای کشورمان محسوب می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش افزود: با بهره‌برداری از سیستم آبیاری قطره‌ای در این گلخانه با مقدار مصرف 15 هزار لیتر در هکتار، 90درصد در مصرف آب صرف جویی شده و تولید محصول نیز 200 تا 250 تن در هکتار برآورد می‌شود که 10 برابر شیوه سنتی است.

nilkooh3196 1

nilkooh3196 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین گلخانه مکانیزه گلستان با اشتغال‌زایی ۸۰ نفر در گالیکش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..