تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان خراسان شمالی خبر انتصاب استاندار جدید را تایید نکردند

ساعت: 16:29 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428230

نمایندگان خراسان شمالی در رابطه با خبری که دقایقی قبل رسانه های استان از انتصاب عیسی فرهادی سرتنگی به عنوان استاندار خراسان شمالی منتشر کردند، اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار بی اطلاعی از این انتصاب گفت: این گمانه زنی رسانه ها است و از سوی وزارت کشور تایید نشده است.

عزیزی در عین حال اظهارکرد: عیسی فرهادی سرتنگی جزو لیست 30 نفره ای بود که توسط وزارت کشور برای انتخاب به عنوان استاندار یکی از 14 استان که باید استاندار جدید برای آن ها منصوب شود، قرار داشت.

علی قربانی، نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان نیز در ادامه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون هیچ یک از گزینه هایی که به عنوان نامزد استانداری 14 استان معرفی شده بودند، قطعی نشده اند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان خراسان شمالی خبر انتصاب استاندار جدید را تایید نکردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..