تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبودها در ادامه اجرای طرح تحول سلامت در یزد برطرف می‌شود

کمبودها در ادامه اجرای طرح تحول سلامت در یزد برطرف می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم جان بابایی امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی یزد اظهار داشت: یزد یک استان بزرگ از نظر حوزه درمانی است و ضمن اینکه بیماران خود را تحت پوشش قرار داده، بیماران استان‌هایی نظیر کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و برخی از استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یزد و حوزه درمان در این استان از شاخص‌های بسیار خوبی برخوردار است، افزود: سفر به استان یزد بیشتر به منظور بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت انجام شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: روند اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد را پیگیری خواهیم کرد و اگر در مسیر اجرا، کمبودها، کاستی‌ها و مشکلاتی وجود داشته باشد، برطرف خواهیم کرد.

وی، وضعیت استان یزد در زمینه اجرای طرح تحول سلامت را خوب ارزیابی کرد و افزود: یزد در این راستا کلینیک‌های ویژه و خوبی احداث و تجهیز کرد و راه‌اندازی مرکز درمان سرطان نیز در راستای اجرای بهتر طرح تحول سلامت احداث شد.

جان بابایی عنوان کرد: این مرکز از معدود مراکز درمان سرطان در سطح کشور است که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تجهیزاتی و خدماتی دارای امکانات بسیار خوبی است.

وی با اشاره به شهرت استان یزد در زمینه درمان نازایی و بیماری‌های زنان و زایمان یادآور شد: بخش زنان بیمارستان‌های دولتی یزد بسیار خوب در حال خدمات‌دهی هستند و در زمینه زایمان طبیعی، آمار استان یزد شایسته تقدیر است.

جان‌بابایی ارائه خدمات در حوزه درمان ناباروری، قلب و عروق و ... را نیز در تراز شاخص‌های وزارت بهداشت دانست.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: البته در یزد با توجه به خدماتی که به بیماران سایر استان‌ها ارائه می‌شود، کمبود‌هایی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود و وزارت بهداشت در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی یزد همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

معاون درمان وزیر بهداشت در یزد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبودها در ادامه اجرای طرح تحول سلامت در یزد برطرف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..