تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی استارتاپ دیالوگ: اپراتور مجازی هوشمند

دیالوگ یک اپراتور هوشمند است که به تیم پشتیبانی شما اضافه می‌شود تا به سوالات و مشکلات مشتریان شما به‌طور کامل پاسخ دهد. 

در مشاغل مختلف، اپراتورهای پشتیبانی یکی از تاثیر‌گذارترین پل‌های ارتباطی مشتریان و کسب‌وکارها هستند. پاسخ‌گویی سریع به مشکلات و سوالات مشتریان، خوش‌برخوردی در تمام ساعات کار، پی‌گیری مشکلات و کارهای دیگر از این دست، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در جلب رضایت مشتریان و ایجاد رابطه صمیمی‌تر و عمیق‌تر بین کسب‌وکار و مشتریان داشته‌باشد. دیالوگ به‌صورت شبانه‌روزی و بلافاصله به سوالات و مشکلات کاربران شما پاسخ می‌دهد و با آن‌ها مکالمه می‌کند. با استفاده از این ویژگی دیالوگ، شما می‌توانید زمان پاسخ‌دهی به مشتریان را به طور چشم‌گیری کاهش دهید و از کیفیت پاسخ‌دهی مطمئن باشید. در ادامه با استارتاپ دیالوگ بیشتر آشنا خواهید شد.

آیا با دیالوگ آشنایی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی استارتاپ دیالوگ: اپراتور مجازی هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..