تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاب روز؛ فلینی موهایش را زد

۷۹۶۸۶۸

۲۴۲۲ بازدید

مروان فلینی هافبک بلژیکی منچستریونایتد که خیلی ها او را بیشتر به خاطر موهای فرفری و متفاوتی می شناختند تصمیم گرفت که به مناسبت نزدیک شدن به روز تولدش، موهایش را بتراشد!

آی اسپورت: مروان فلینی هافبک بلژیکی منچستریونایتد که خیلی ها او را بیشتر به خاطر موهای فرفری و متفاوتی می شناختند تصمیم گرفت که به مناسبت نزدیک شدن به روز تولدش، موهایش را بتراشد! تصویر فلینی با مدل موهای جدیدش بازتاب گسترده ای داشته است.

هفته آینده این بازیکن 31 ساله می شود و به نظر می رسد که به همین بهانه تصمیم گرفته با ظاهری متفاوت، دیدگاهش نسبت به زندگی و شرایطش را دستخوش تغییر کند. موهای فر و روشن یکی از مولفه های ظاهری فلینی بود و حالا باید دید که هواداران چگونه او را با ظاهر جدیدش درون زمین او را از دیگر بازیکنان تشخیص خواهند داد!

قاب روز؛ فلینی موهایش را زد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاب روز؛ فلینی موهایش را زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..