تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط ارزیابی مدارک تحصیلی متقاضیان دکتری خارج از کشور اعلام شد

شرایط ارزیابی مدارک تحصیلی متقاضیان دکتری خارج از کشور اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان اموردانشجویان اعلام کرد: متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند، باید توجه داشته باشند که از تاریخ پذیرش، یک آذر ۹۷ برابر با ۲۰۱۸.۱۱.۲۲ صرفاً مدارکی که از دانشگاه‌های گروه یک (ممتاز) و گروه ب (خوب) اخذ شده باشد قابل مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور دانش‌آموختگان به آدرس اینترنتی اعلام شده قابل بررسی و ارزشیابی است.

همچنی مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) در صورت داشتن شرایط ارزشیابی (مندرج در سایت فوق الذکر) صرفاً تا مقطع کارشناسی‌ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

انتهای پیام/

اعلام شرایط ارزیابی مدارک تحصیلی متقاضیان دکتری خارج از کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط ارزیابی مدارک تحصیلی متقاضیان دکتری خارج از کشور اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..