تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ نشانه که می‌گوید افسرده هستید+ اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، یکی از شایع‌ترین بیماری‌های روانی که امروزه بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند بیماری افسردگی است؛ افسردگی باعث می‌شود همیشه و در هر شرایطی احساس غم و اندوه داشته باشید و علاقه خود را نسبت به مسائلی که دوست داشتید، از دست بدهید، اما این را فراموش نکنید که افسردگی یک ضعف نیست، بلکه مرحله‌ای است که به راحتی می‌توان از آن گذشت.

درمان‌های متفاوتی برای افسردگی وجود دارد که با به کاربردن آنها می‌توان این مرحله از زندگی را به راحتی پشت سر گذاشت؛ افسردگی ممکن است به درمان طولانی مدت نیاز داشته باشد ولی نباید از درمان آن ناامید شد، بیشتر افراد افسرده بعد از دارو درمانی، مشاوره روانی یا هر دو احساس بهتری دارند البته درمان‌های دیگر نیز ممکن است مفید باشد.

خوب است علائم افسردگی را بشناسید و در صورتی که با آنها مواجه شدید به پزشک مراجعه کنید.

علائم خاموشی که نشان افسردگی شما می‌دهد+ اینفوگرافی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ نشانه که می‌گوید افسرده هستید+ اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..