تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رواج جراحی‌های زیبایی نامتعارف در کشور/ پزشکان به‌جای اعمال غیر ضروری به خدمت رسانی در مناطق محروم بپردازند

اعمال جراحی زیبایی نامتعارف در کشور نسبت به اکثر کشور‌های دنیا بیشتر استحریرچی با اشاره به برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف و منتسب به حیوانات گفت: تعداد اعمال جراحی زییایی نامتعارف در کشور ما نسبت به اکثر کشور‌های دنیا بیشتر است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این مطلب اظهار داشت: متاسفم که تعدادی از همکاران برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف را انجام می دهند که ملاک قانونی، علمی و اخلاقی برای آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور مجبور هستیم از پزشکان خیّر برای برخی اعمال جراحی استفاده کنیم، افزود: انتظار داریم همکاران ما به‌جای انجام اعمال غیر ضروری به خدمت رسانی به مردم کشور در مناطق محروم بپردازند.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به ملاحظات قانونی برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف اظهار کرد: مجازات‌های تشدید شده و مضاعف برای بروز عوارض اعمال جراحی زیبایی وجود دارد و از برخی انجمن‌های علمی پزشکی نیز درخواست کرده‌ایم که با مواردی که مطابق با اخلاق و موازین علمی و قانونی نیست، حتما برخورد کنند.

انتهای پیام/

رواج جراحی‌های زیبایی نامتعارف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رواج جراحی‌های زیبایی نامتعارف در کشور/ پزشکان به‌جای اعمال غیر ضروری به خدمت رسانی در مناطق محروم بپردازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..