تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعزیرات حکومتی: احتمال سازمان‌یافته‌بودن قاچاق روزانه 30 میلیون لیتر سوخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی در برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو در آغاز با بیان اینکه قاچاق سوخت یک معضل طولانی مدت است و مربوط به الان نیست، گفت: البته با افزایش نرخ ارز در چند ماه گذشته، افزایش قاچاق سوخت نیز صورت گرفته است. از سوی دیگر در منطقه ای واقع شده ایم که قیمت هایشان به دلایل متعدد بسیار متفاوت و بالا است و به همین دلیل قاچاق سوخت از ایران صورت می گیرد.
وی در مصاحبه با رادیو گفت وگو اضافه کرد:  تعزیرات حلقه انتهایی زنجیره نظارت بر بازار است و کاری که انجام می دهیم شبه قضایی است از این باب که تخلف محقق می شود و سپس ما وارد عمل می شویم و برخورد می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در ادامه با بیان اینکه برخورد با تخلفات قاچاق سوخت به انحا مختلف صورت می گیرد، عنوان کرد: البته عمده برخوردها به صورت جریمه است زیرا بحث قاچاق به صورت کامل در صلاحیت سازمان تعزیرات است و تنها بخش محدودی از آن که به صورت قاچاق برنامه ریزی شده و در قالب گروه های بالاتر از سه نفر و در موارد خیلی خاص که باعث اخلال در نظام اقتصادی شود، قوه قضاییه رسیدگی می کند.

اسفنانی در ادامه مصاحبه با رادیو گفت وگو درباره میزان قاچاق سوخت در کشور گفت و اظهار داشت: گاهی گفته می شود تا 30 میلیون لیتر در روز قاچاق سوخت در کشور داریم که رقم بسیار وحشتناکی است و مسئله سازمان یافته بودن آن به ذهن متبادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرزهای زیادی وجود دارد که باید از آن ها مراقبت کرد. مرزهای شمالی به ندرت اما عمدتا سرتاسر مرزهای شرقی، بخش اعظمی از مرز جنوب و بخش قابل توجهی از مرز غرب کشور، محل قاچاق سوخت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعزیرات حکومتی: احتمال سازمان‌یافته‌بودن قاچاق روزانه 30 میلیون لیتر سوخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..