تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری های تنفسی رو به افزایش است

بیماری های تنفسی رو به افزایش استداوود عطاران دبیر علمی کنگره بین المللی بیماری های ریوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  در حاشیه همایش بین المللی بیماری های ریوی در مشهد، گفت: محور‌ همایش، بیماری‌های مزمن ریوی است که سومین علت مرگ و میر در کل دنیا ازجمله در ایران است.

وی تصریح کرد: بیماری‌های مزمن تنفسی شامل آسم، برونشیت مزمن و همچنین فیبروز ریه که طیف وسیعی از بیماری‌های تنفسی را شامل می‌شوند و با توجه به اینکه مصرف دخانیات و سیگار در سنین مختلف رو به افزایش است و همچنین الودگی‌های محیطی مخصوصا در فصل پاییز و زمستان  و افزایش شیوع آلرژی به علت شرایط غذایی و مصرف بیش از حد  فست فود‌ها و مواد رنگی در غذا‌ها باعث شده تا بیماری های ریوی افزایش یابند.


دبیر علمی کنگره بین المللی بیماری های ریوی گفت: برگزاری این نوع کنگره ها  کمک به تبادل اطلاعات بین منخصصان بین المللی و آگاهی از آخرین راهنمایی های درمانی می شود که توسط سخنرانی متخصصان داخلی و خارجی ارائه می شود.

عطاران ادامه  داد:  تلویزیون ،رادیو، روزنامه‌ها و سایت های خبری کانال‌های خوبی هستند که می توانند در مورد بیماری‌های تتفسی اطلاعات بدهند که مهم‌ترین عامل آن مصرف سیگار، دخانیات،مواد استنشاقی وآلودگی هوا است، خوب است رسانه ها این اطلاعات را  منتقل کنند تا مردم بتوانند از خود در مقابل بیماری های ریوی محافظت کنند.


وی در رابطه با سخنرانان این همایش افزود: از کشورهای  ایتالیا ،امریکا، آفریقا جنوبی، کویت، اردن، ایتالیا، هندوستان و ایران سخنرانی‌های متعددی داریم که در طول  سه روز همایش به آنها می‌پردازیم.

انتهای پیام//آ.ح

برگزاری همایش بین المللی بیماری های تنفسی با حضور متخصصیینی از تقاط مختلف جهان در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری های تنفسی رو به افزایش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..