تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




12 کتابخانه سبزوار توسط خیرین ساخته شده است

12 کتابخانه سبزوار توسط خیرین ساخته شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، زیبا باغانی معاون اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار گفت: خوشبختانه طی سال‌های گذشته خیرین توجه خوبی به کتابخانه سازی و توسعه و تجهیز آن داشته اند که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.


وی با اشاره به کمک 15 میلیون تومانی خیرین سبزوار در موضوع اهداء کتاب ، افزود: خوشبختانه در هفته کتاب برنامه‌های خوبی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان به اجرا درمی آید.


معاون اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار ادامه داد: توسعه فرهنگ کتابخوانی مستلزم وجود زیرساخت‌های لازم مانند کتابخانه و فضایی برای مطالعه است که با تأمین آن به توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی امیدوار و برای آن برنامه ریزی کرد.


انتهای پیام //ف. ش

خیرین سبزوار 15 میلیون تومان در اهداء کتاب کمک کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «12 کتابخانه سبزوار توسط خیرین ساخته شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..