تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه سال حبس برای دامداران متخلف در درگز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اصلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: ۴ نفر دامدار که بصورت غیرمجاز گوسفندان خود را وارد پارک ملی تندوره کرده بودند، هر کدام طی احکام جداگانه‌ای به ۳ سال حبس محکوم شدند.


وی افزود: از آنجا که ورود دام به دلیل انتقال بیماری از دام‌های اهلی به حیات وحش ممنوع و جرم محسوب می‌شود و در پی هشدار مداوم به دامداران حاشیه‌ی پارک ملی تندوره درگز، ۴ نفر از دامداران درگزی که توجهی به اخطار‌های مامورین نداشتند، پس از تشکیل پرونده تخلف و ارجاع آن به دادسرا و صدور کیفرخواست از سوی قاضی پرونده طی احکام جداگانه ای، محکوم به حبس شدند.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز ادامه داد: از بین بردن رستنی‌ها، تعلیف، تخریب و هرگونه تجاوز در پارک‌های ملی براساس ماده‌ی ۸ آئین نامه‌ی اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست ممنوع و براساس بند ج. ماده‌ی ۱۲ قانون شکار و صید برای آن جرم انگاری شده است.


وی بیان کرد: ورود دام علاوه بر انتقال بیماری به حیات وحش باعث به مخاطره انداختن تنوع زیستی موجود و تخریب زیستگاه می‌شود و مشاهده شده بابت عدم دقت در این موضوع حیات وحش یک منطقه تقریبا از بین رفته و احیاء آن امری محال می‌باشد و حفاظت پرسنل یگان پارک ملی تندوره درگز علاوه بر اجرای قانون بجهت ایمن نگهداشتن تنوع زیستی پارک می‌باشد.


انتهای پیام/ ف. ح

 
ورود دام به پارک‌ها باعث انتقال بیماری به حیات وحش و به مخاطره انداختن تنوع زیستی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه سال حبس برای دامداران متخلف در درگز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..