تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كارگروه محيط زيست و منابع طبيعي در صدا وسيماي مركز قم تشكيل شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، جلسه هماهنگي و برنامه ريزي براي تشكيل كارگروه محيط زيست و منابع طبيعي با حضور سيد رضا موسوي مشكيني مديركل حفاظت محيط زيست در صدا وسيماي مركز قم برگزار گرديد.

حجت الاسلام لطفي نياسر مديركل صدا وسيماي مركز قم در اين جلسه گفت: محيط زيست و منابع طبيعي استان قم در ساليان اخير مورد توجه رسانه ملي بوده است و صدا وسيماي مركز قم از تشكيل كارگروه محيط زيست و منابع طبيعي استقبال مي‌كند.

وي افزود: بررسي معضلات و الزامات محيط زيستي، آينده محيط زيست، برطرف كردن اختلافات بين دستگاهي، چگونگي پرداختن به جاذبه‌هاي گردشگری طبیعت در برنامه هاي رسانه ملي و پيگيري برنامه‌هاي نيمه تمام محيط زيستي در استان از موضوعاتي است كه در اين كارگروه مي‌توان به آنها رسيدگي كرد.

مديركل صدا وسيماي مركز قم موضوع اخلاق محيط زيستي را با اهميت دانست و گفت: مركز قم براي تهيه پيام هاي فرهنگسازي محيط زيست در قالب انيميشن، موشن‌گرافی و مستند آمادگي كامل دارد.

انتهای پیام/ت

تشكيل كارگروه محيط زيست و منابع طبيعي در صدا وسيماي مركز قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كارگروه محيط زيست و منابع طبيعي در صدا وسيماي مركز قم تشكيل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..