تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توتال صنعت‌ هوایی ایران را تحریم کرد

۷۹۶۸۳۰

۹۲۵ بازدید

شرکت نفتی توتال فرانسه اعلام کرد که به اجرای تحریم‌های آمریکا علیه ایران پایبند است.

خبرگزاری میزان: شرکت نفتی «توتال» فرانسه اعلام کرد که به اجرای تحریم‌های آمریکا علیه ایران پایبند است.

شرکت توتال که هواپیما‌ها در فرودگاه بین‌المللی بیروت سوخت رسانی می‌کند امروز چهارشنبه به اسکای نیوز عربی گفته است که شرکت‌های نفتی سوخت رسان در فرودگاه «رفیق حریری» به مفاد تحریم‌های سازمان ملل، اتحادیه اروپا یا آمریکا پایبند هستند.

توتال در این بیانیه می‌افزاید از میان تحریم‌هایی که این شرکت به آن پایبند است خودداری از سوخت رسانی به هواپیما‌های ایرانی در فرودگاه بیروت است.

شرکت نفتی توتال ماه آگوست گذشته و در پی تهدید آمریکا به تحریم شرکت‌هایی که با ایران همکاری تجاری دارند، بازار ایران را ترک کرد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توتال صنعت‌ هوایی ایران را تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..