تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسلان حذف شد/شانس 3 مدال برنز برای نمایندگان ایران

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در پایان دیدار های مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان مهدی محسن نژاد،مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری در اوزان 60 ، 82 و 97 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و علی ارسلان در وزن 72 کیلو گرم حذف شد.

بر همین اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مصاف هلاری ماگیسالو از استونی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل رضوان آرنات از رومانی با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کنیچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.حریف وی در این مسابقه آرمن میلیکیان از ارمنستان است.

در وزن 67 کیلوگرم ، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سرهی کوزوب از اوکراین با نتیجه 10 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، اسدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان با نتیجه 12 بر 4 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. ارسلان  در این گروه مقابل  آرام واردانیان از ازبکستان با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از ترکیه با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 2 بر یک تورگومیان از ارمنستان را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. ابراهیمی برای کسب مدال برنز با احمد حسن احمد از مصر مبارزه خواهد کرد.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد و در دور یکچهارم نهایی مقابل یوتا نارا از ژاپن با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حیدری در این مرحله مقابل زولت توروک از مجارستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با اورخان نوریف از آذربایجان مسابقه می دهد.

رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن دوم و پایانی امشب(چهارشنبه) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

3 نماینده ایران در دیدار رده بندی رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسلان حذف شد/شانس 3 مدال برنز برای نمایندگان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..