تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت شاهین ایزدیار از دیدار کاروان پاراآسیایی با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از ظهر امروز مدال‌آوران کاروان پاراآسیایی جاکارتا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو داشتند.
شاهین ایزدیار ورزشکار طلایی این کاروان از احساس خوشاینداش در این دیدار گفت و عنوان کرد: صحبت و دیدن بالاترین شخصیت یک مملکت باعث خوشحالی و ایجاد شعف در تمام ورزشکاران می‌شود.
ملی پوش شنای کشورمان ادامه داد: در این دیدار مهم‌ترین اتفاقی که مرا شگفت زده کرد پیگیری مسابقات ما توسط رهبر بود، ایشان مرا به چهره نمی‌شناختند اما پرسیدند ورزشکاری که چندین طلا کسب کرده و من ایستادم و مقابلشان عرض ادب کردم.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب تلاش کردند تا با ایجاد امید وانگیزه به کاروان روحیه دادند و به وزیر توصیه کردند تا پیش از اتمام این دولت مزایا وحقوق ورزشکاران جانباز و معلول را پیگیری کنند تا میزان جوایز و حقوق ورزشکاران پاراآسیایی با آسیایی برابر شود.
ایزدیار خاطرنشان کرد: جمله‌ای که هیچ گاه از خاطرم نخواهد رفت این بود که رهبر انقلاب مارا پشتوانه مملکت خطاب کردند و گفتند برای ایران که دشمنان زیادی دارد ورزشکاران با ورزش امید را در کشور زنده می‌کنند.
طلایی‌ترین مرد کاروان پاراآسیایی جاکارتا در پایان گفت: از تمام مردم ایران بخاطر حمایت‌هایی که از من داشتند تشکر ویژه دارم و سپاس گذارم که با دعای خیرشان به ما امید وانگیزه می‌دهند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت شاهین ایزدیار از دیدار کاروان پاراآسیایی با رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..