تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مشاور رئیس‌جمهوری از موزه ملی قرآن

بازدید مشاور رئیس‌جمهوری از موزه ملی قرآنبه‌گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حسا‌م‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری از بخش‌های مختلف موزه قرآن از جمله  کتابخانه، گالری، آمفی تئاتر و سالن اشیای موزه ملی قرآن بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این موزه قرار گرفت.

وی همچنین در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام امیر لهراسبی رئیس موزه ملی قرآن و محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌های سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد در جریان موضوعات و مسائل مربوط به موزه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام لهراسبی در این جلسه گفت: طرح تدوین برنامه عملیاتی موزه ملی قرآن و چشم‌انداز آینده این موزه تهیه و برای تایید به معاونت میراث‌فرهنگی سازمان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این موزه ۷۰۰ اثر نفیس قرآنی را در خود جای داده است و با تصویب طرح برنامه عملیاتی امیدواریم که روند بهسازی و پویایی موزه با سرعت بیشتری دنبال شود.

کارگر:موزه ملی قرآن می‌تواند نبض و قطب رویداد‌های بزرگ قرآنی باشد

 محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌های سازمان میراث فرهنگی در این نشست گفت: موزه ملی قرآن باید با توجه به شان و جایگاهی که دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد:موزه ملی قرآن می‌تواند نبض و قطب رویداد‌های بزرگ قرآنی باشد و این مهم با اختصاص بودجه کافی برای سامان‌دهی و تجهیز موزه قابل دست‌یابی است.

کارگر گفت: رطوبت‌زدایی، حفظ، احیا و مرمت ساختمان موزه از سوی سازمان میراث‌فرهنگی در حال انجام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مشاور رئیس‌جمهوری از موزه ملی قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..