تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات حضور زن برهنه در یاسوج

ساعت 24-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عصر روز سه‌شنبه، ۲۲ آبان‌ماه در پی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر ظاهر شدن یک زن نیمه‌عریان در بلوار خلیج فارس یاسوج، ماموران با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ بیت‌الله محمدپور افزود: با حضور ماموران در محل، این فرد که رفتارش افکار عمومی را به شدت جریحه‌دار کرده بود، توسط ماموران پلیس زن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد این فرد از اختلالات روحی و روانی رنج می‌برد. متهم هم‌اکنون تحت نظر بوده و موضوع در دست بررسی است.

منبع

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات حضور زن برهنه در یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..