تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره پرسپولیسی‌ها با سازمان لیگ آغاز شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار‌های معوقه در لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ وارد مذاکره شدند.

مذاکره پرسپولیسی ها با سازمان لیگ آغاز شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل، کریم باقری مربی، سیدجلال حسینی کاپیتان، پندار خمارلو مدیرروابط عمومی و حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز ۲۳ آبان برای پیگیری و بحث درباره بازی‌های معوقه لیگ برتر سرخپوشان با سعید فتاحی مسئول برگزاری دیدار‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان نشستی را برگزار کردند.

با توجه به درخواست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین صحبت برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر کمبود بازیکن به دلیل حضور آن‌ها در اردو‌های تیم ملی فوتبال کشورمان این امکان وجود دارد تا زمان برگزاری دیدار‌ها معوقه این تیم تغییر کند.

بیشتر بخوانید:سرجینیو: خوشحالم که در ورزشگاه آزادی بازی می کنم اتفاقات سیاسی در ورزشگاه کاشیما می‌تواند قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان از بین ببرد قطبی: ورزشگاه آزادی،کولوسئوم فوتبال در آسیا است اتوبوس کاروان تیم فوتبال کاشیما دچار حادثه شد

انتهای پیام/

پرسپولیسی ها به ساختمان سازمان لیگ رفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره پرسپولیسی‌ها با سازمان لیگ آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..