تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آبان ماه رشته های گروه علوم پزشکی و از آنجایی که برخی از داوطلبان علاقه مندی خود را به پذیرش در رشته های بدون آزمون گروه غیر پزشکی اعلام کرده بودند ثبت نام این دوره برای داوطلبان متقاضی آغاز و تا روز چهارشنبه 23 آبان ماه ادامه دارد.

این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد    نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان برای انجام فرآیند ثبت نام لازم است ظرف ۴۸ ساعت پس از انتخاب رشته به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند و شروع به تحصیل این دسته از پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

جزئیات تکمیل ظرفیت آبان ماه دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..