تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده گرانی مسکن در «۳۶۰ درجه» باز شد

پرونده گرانی مسکن در «۳۶۰ درجه» باز شدبه‌گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،بازار مسکن در چند ماه اخیر التهابات فراوانی را پشت سر گذاشت و رکورد‌های عجیب و غریب در این بازار، اعتراضات بسیاری از مردم را به همراه داشت.

دو سه برابر شدن قیمت آپارتمان، رهن و اجاره ، مساله‌ای بود که کمتر کسی آن را پیش‌بینی می‌کرد. رکود سنگین بازار بعد از این گرانی حکایت از پایین آمدن قدرت خرید مردم برای تامین اساسی‌ترین نیاز انسان یعنی نیاز به سرپناه و مسکن دارد.

این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه» ضمن بررسی التهابات اخیر در بازار مسکن، به علت این اتفاق پرداخته و با اشاره به نقش مهم مسکن در زندگی جوانان، سهم آن را در درآمد خانواده‌های ایرانی بررسی می‌کند.

گفتنی است؛«۳۶۰ درجه»مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

گرانی مسکن سوژه «۳۶۰ درجه» شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده گرانی مسکن در «۳۶۰ درجه» باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..