تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش صهیونیستی فرار از اس 300 را در یونان تمرین کرد

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری 'روسیا الیوم'، کاربران در توییتر نوشتند که جنگنده های اسرائیلی نوع 'F-۱۶I Sufa ' پس از رزمایش هوایی مشترک با نیروی هوایی یونان و تمرین فرار و مقابله با سامانه های دفاعی شبیه سازی شده اس ۳۰۰ از پایگاه هوایی یونانی 'لاریسا' به سرزمینهای اشغالی بازگشتند.

این رزمایش مشترک چند هفته در یونان به طول انجامید و جنگنده های صهیونیستی دیروز به سرزمینهای اشغالی بازگردانده شدند.

به گزارش این شبکه خبری، ارتش صهیونیستی ادعا کرد که به رغم استقرار سامانه دفاع هوایی اس ۳۰۰ در سوریه ، تضمین منافع خود را ادامه خواهد داد .

پایگاه خبری صهیونیستی 'دبکا' ماه گذشته اعلام کرد که روسیه عمدا به سوریه از همان نوع سامانه دفاعی اس ۳۰۰ که قبلا به ایران داده بود، تحویل داده تا کارشناسان ایرانی بتوانند سوری ها را در هدایت و مدیریت آن یاری کنند.

سامانه دفاعی اس۳۰۰ با کاربرد دفاع متمرکز و قوی از مناطق حساس از مهم ترین سامانه های پدافند هوایی جهان به شمار می رود که می تواند همزمان چندین پرنده دشمن را از جمله موشک های بالستیک ردیابی و از فاصله ۱۵۰ کیلومتری در ارتفاع ۲۷ کیلومتری هدف قرار دهد و حتی علیه اهداف زمینی بکار گرفته شود.

ارتش صهیونیستی از زمان استقرار سامانه اس ۳۰۰ در خاک سوریه از انجام عملیات هوایی در این کشور خودداری کرده است .

۵۲۳۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش صهیونیستی فرار از اس 300 را در یونان تمرین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..