تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مهدهای کودک متخلف طی 7 ماه گذشته

 مهشید موقر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به بازدیدهای مکرر از مهدهای کودک استان تهران اظهار کرد: این بازدیدها ماهیانه، سه ماهه و 6 ماه است و در هر مقطع مسئولان مربوطه حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: در همین رابطه طی 7 ماه گذشته بازدیدهای از مهدهای کودک در مناطق مختلف صورت گرفته که با توجه به برخی از تخلفات صورت گرفته مجبور به تعطیلی مهدهای متخلف شدیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران بیان کرد: مهدهای کودک موظفند بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی عمل کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود و در همین رابطه نیز بازرسان سازمان گزارشات لازم را تهیه می‌کنند.

موقر گفت: بازدیدهای اشاره شده به صورت ماهیانه و سه ماه با حضور تیم های حراست، امور اجتماعی و مشارکت سازمان انجام می‌شود علاوه بر اینکه این تیم بازدیدی را هم به صورت 6 ماه انجام می‌دهد.

وی در خصوص خبری که طی هفته‌های گذشته مبنی بر آزار و اذیت یک کودک 6 ساله در یکی از مهدهای کودک صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: این خبر صحیح نیست، چرا که اولا محل این آزار و اذیت مهدکودک نبوده و در واقع مراکز سرای محلات بوده دوم اینکه پرونده هنوز در دست بررسی است و قاضی مربوطه در این زمینه اظهار نظری را نداشته است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران ادامه داد: مسئولان سازمان به طور ویژه بر عملکرد مهدهای کودک نظارت دارند و با هر گونه اقدام غیراخلاقی برخورد می‌کنند و در این زمینه طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مهدهای کودک متخلف طی 7 ماه گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..