تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبازان بارعایت قوانین بایدنان مرغوب و با کیفیت پخت کنند

خبازان بارعایت قوانین بایدنان مرغوب و با کیفیت پخت کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،کاظمی معاون فرماندار تربت جام در جمع خبازان گفت: سطح درآمد مردم پایین آمده است و متصدیان بایستی نان  با کیفیت را به مصرف کنندگان بدهند.

وی افزود: ازمجموع ۶۷نانوایی شهری ۵۷ نانوا آزادپز هستند این در صورتی است که برابرقانون فقط ۱۶ واحد نانوایی حق دارندآزادپز باشند.

معاون فرماندار تصریح کرد:متصدیان نانوایی که تمایل دارندازحالت آزاد پز به دولتی برگردند ما استقبال می‌کنیم، چون درآمد مردم کاهش یافته است.

کاظمی اظهار داشت:بسیاری از خبازان بدون مجوز اقدام به تغییر نوع پخت نان کردند و این عمل خلاف مقررات است ونانوا باید با همان مجوزی که داردنان پخت کند.

معاون فرمانداربا اشاره به ارزیابی عدم رعایت مسایل بهداشتی در نانوایی‌ها گفت: برابر ارزیابی‌هایی که انجام گرفته رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی‌ها خیلی ضعیف است و بهداشت خوب رعایت نمی‌شود.

کاظمی افزود:کمبود گندم و آرد در شهرستان نداریم به شرطی که کم فروشی و‌گرانفروشی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: جابجایی هرگونه آرد بین نانوا‌ها بدون مجوزاداره غله ممنوع است و متخلفان به جریمه نقدی و توقیف آرد محکوم می‌شوند.

انتهای پیام //ز. ج

گفته های معاون فرماندار تربت جام در جمع خبازان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبازان بارعایت قوانین بایدنان مرغوب و با کیفیت پخت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..