تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داشتن رضایتنامه فقط برای اردوهای غیرمجاز است/هیچ منعی برای فعالیت قانونی بانوان کوهنورد خراسان رضوی وجود ندارد

اردو‌های غیر مجاز علت ضرورت داشتن رضایتنامه است

رئیس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی درباره ابلاغ بخشنامه مبنی بر ضرورت داشتن رضایتنامه برای بانوان کوهنورد خراسان رضوی گفت: اردو‌های غیر مجاز طبیعت گردی یکی از علل صدور این بخشنامه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با توجه به اخبار جدیدی که از دیروز در فضای مجازی بر مبنای بخشنامه‌ای که هیآت کوهنوردی خراسان رضوی اعلام کرده " اجازه همسر زنان متاهل و همچنین، ولی دختران مجرد زیر ۲۰ سال برای شرکت در برنامه‌های طبیعت گردی و کوهنوردی خراسان رضوی الزامی است" و بررسی جوانب این قانون رئیس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی به این ابهامات پاسخ داد.

احمد زحمتکش رئیس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: اردوی گروه‌های طبیعت گردی و کوهنوردی غیر مجاز در خراسان رضوی یکی از علل صدور این بخشنامه است.


وی گفت: اردو‌های غیر مجاز طبیعت گردی و کوهنوردی با هدف سودجویی‌های متفاوت و کسب درآمد نامشروع فعالیت می‌کنند که درصورت مواجه با آن ها، مورد پیگیری مراجع قضایی قرار خواهند گرفت.


وی با اشاره به اطلاعیه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی بر عدم لزوم گرفتن رضایتنامه، افزود: بخشنامه صادره، توصیفی است و جنبه الزامی ندارد و ما فقط اقدامی پیشگیرانه کردیم.

رئیس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی: اردو‌های غیر مجاز، علت ضرورت داشتن رضایتنامه است


انتهای پیام//ف. ش

جزییات هیئت کوهنوردی خراسان رضوی در مورد رضایت داشتن بانوان کوهنورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داشتن رضایتنامه فقط برای اردوهای غیرمجاز است/هیچ منعی برای فعالیت قانونی بانوان کوهنورد خراسان رضوی وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..