تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی مرکز اهدای خون ۱۵ خرداد و افزایش ظرفیت ۴ تخت به ۱۰ تخت

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون قم گفت: اداره کل انتقال خون استان قم با هدف تکریم داوطلبان اهدای خون و افزایش رضایتمندی آنان و همچنین بهسازی و ارتقاء استانداردهای فضاهای فیزیکی بخش اهداکنندگان خون در ساختمان مرکزی این اداره کل واقع در بلوار ۱۵ خرداد، از چندی پیش به انجام پاره ای از اقدامات در این مرکز مشغول شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، اقدامات لازم به سرانجام رسید تا ضمن ارتقاء کیفی فرآیند‌های جاری در این بخش، ظرفیت تخت‌های اهداکنندگان خون در این مرکز نیز از ۴ تخت به ۱۰ تخت افزایش یابد.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم درباره راه اندازی باجه عصرگاهی در یکی از این دو مرکز گفت: ما همچنان به دنبال آن هستیم تا با ایجاد شرایط مناسب، شیفت بعدازظهر را در یکی از این دو مرکز و برای افرادی که به هر دلیل امکان اهدای خون در ساعات صبح و ظهر را ندارند راه اندازی کنیم که این امر در نخستین فرصت ممکن اجرایی خواهد شد.

وی همچنین درباره راه اندازی مرکز جدید اهدای خون استان قم در منطقه پردیسان مطرح کرد: زمین این مرکز از مدت‌ها قبل جانمایی شده و امید است تا با همت خیّرین و ایثارگران، بتوان این ساختمان را نیز تأسیس و بر بنا‌های اداره کل انتقال خون استان برای ارائه خدمات بیشتر به هم استانی‌های عزیز و همچنین زائران و مسافران افزود.

کبیری ابراز امیدواری کرد با کمک رسانه‌ها، بتوان این نیاز را به اطلاع خیّران رساند تا آنان هم با حضور خداپسندانه در این امر خیر، به ارتقاء ارائه خدمات به عموم مردم استان و دیگر نیازمندان یاری رسانند.

وی همچنین گفت: اکنون و مانند گذشته شاهد خون گیری از داوطلبان اهدای خون در دو مرکز روح الله (میدان معلم) و همچنین مرکز ستادی ۱۵ خرداد (میدان جهاد، بلوار ۱۵ خرداد) خواهیم بود و همکاران ما در هر دو مرکز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز‌های شنبه تا چهارشنبه و همچنین ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز‌های پنجشنبه، آماده ارائه خدمات به شهروندان و زائران عزیز هستند.

انتهای پیام/ت

مرکز اهدای خون ۱۵ خرداد بازگشایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی مرکز اهدای خون ۱۵ خرداد و افزایش ظرفیت ۴ تخت به ۱۰ تخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..