تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات بی‌پایان کارگران روغن نباتی جهان/ هر روز بدتر از دیروز

ساعت: 09:01 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428048

جمعی از کارگران روغن نباتی جهان با تجمع در مقابل استانداری زنجان خواستار رسیدگی مسئولان ارشد استان به مشکلات خود شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; داستان روغن نباتی جهان به گفته کارگران این شرکت از زمانی که این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده آغاز شد گویا پایانی ندارد.

کارگران کارخانه روغن نباتی جهان دلیل تجمع اعتراضی خود را دریافت معوقات خود عنوان کردند که از خرداد ماه حقوق کارگران از سوی شرکت پرداخت نشده است.

یکی از کارگران با اشاره به اینکه مسئولان از مشکلات کارگران با خبرند ولی کاری انجام نمی دهند ابراز کرد: سرویس کارگران نیز قطع شده و رفت آمد کارگران با مشکل مواجه شده است.

یکی دیگر از کارگران با اشاره به اینکه نظر مدیرعامل شرکت روغن نباتی جهان کارکردن نیست افزود: ما خواستاریم که قانون کار برای کارگران اجرا شود.

در ادامه نیز یکی دیگر از کارگران در مورد بی توجهی اداره کار در اجرای قانون کار برای کارگران روغن نباتی بیان کرد: مسئولان استانداری نیز همچنان قول می دهند ولی در عمل هیچ کاری انجام نمی شود.

وی ابراز کرد: مسئولان استانی 4 سال است که فقط قول می دهند ولی از این قولها تا به امروز نتیجه ای حاصل نشده است.

یکی دیگر از معترضان نیز در مورد تاخیر در پرداخت حقوق کارگران افزود: از خردادماه امسال حقوق کارگران پرداخت نشده و این کار مشکلات زیادی را برای کارگران ایجاد کرده است.

وی افزود: 28 ماه است بیمه کارگران نیز قطع شده و پرداخت بیمه کارگران از سال گذشته به صورت دلخواهی پرداخت می‌شود دو ماه پرداخت می‌شود باز چند ماه پرداخت نمی‌شود.

یکی از کارگان با اشاره به اینکه اداره کار قدرت اجرایی ندارد که بتواند با این فرد برخورد کند افزود: این فرد در چهار سال گذشته این همه تخلف را مرتکب شده اداره کار عملا نتوانسته در این چهار سال با این فرد برخورد کند.

یکی از کارگران معترض در مورد قرارداد کارگران با شرکت بیان کرد: قرداد ما به صورت یک ماهه بوده و هر ماه تنها یک امضا از کارگران دریافت می‌شود و ما از محتوای قراردادها اطلاع نداریم نسخه کپی قرار داد در اختیار کارگران داده نمی‌شود.

یکی دیگر از کارگران از اخراج 20 نفر از نیروهای این شرکت خبرداد و گفت: این نیروها مهره اصلی این کارخانه بودند و در واحدی که روغن تولید می‌شود فعالیت داشتند.

وی افزود: با حذف این نیروها عملا فعالیت کارخانه متوقف می‌شود و در واقع هدف مدیرعامل شرکت کار کردن نیست به بهانه های مختلف فعالیت شرکت را متوقف کرده و معلوم نیست از این کارش چه انگیزه ای دارد.

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

روغن نباتی جهان97

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات بی‌پایان کارگران روغن نباتی جهان/ هر روز بدتر از دیروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..