تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۶۴ پزشک متخصص در شهرستان میاندوآب/رشته جراحی مغز و اعصاب در میاندوآب دایر شد

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1397/08/23 شناسه خبر: 1428071

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: پیش از این در میاندوآب رشته جراحی مغز و اعصاب، وجود نداشت که این رشته نیز دایر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه ۶۴ پزشک متخصص در شهرستان میاندوآب وجود دارد، اظهار کرد: این پزشکان در رشته های تخصصی به مردم خدمات پزشکی ارائه می دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از دایر شدن رشته جراحی مغز و اعصاب نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش از این در میاندوآب رشته جراحی مغز و اعصاب، وجود نداشت که این رشته نیز دایر شده است.

وی افزود: اقدامات اولیه برای دایر شدن رشته جراحی قلب و عروق نیز انجام گرفته و امیدواریم به زودی شاهد دایر شدن این رشته نیز باشیم.

حیدری با بیان اینکه میاندوآب قطب درمان در منطقه است، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب علاوه بر پاسخگویی به بیماران و مراجعه کنندگان از شهرستان میاندوآب، پاسخگو و پذیرایی بیماران از سایر شهرهای اطراف نیز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، حجم جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیشتر از تعداد جمعیت شهرستان است و این امر توجه ویژه ای را به شهرستان می طلبد و خوشبختانه نیز در این راستا قدم های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۶۴ پزشک متخصص در شهرستان میاندوآب/رشته جراحی مغز و اعصاب در میاندوآب دایر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..