تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنکور و مافیای آن مانع فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان است

کنکور و مافیای آن مانع فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری با حضور مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز منابع انسانی و مسئولان معاونت پرورشی امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در این مراسم نوید ادهم با اشاره تاریخچه فعالیت این کانون ها بیان کرد: اکنون این فعالیت‌ها به درخت تناوری تبدیل شده است و تجلی خلاقیت ها و فناوری ها در دانس آموزان است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان به دلیل کنکور و مافیای آن اجازه رشد و تعالی پیدا نمی‌کند و کانون‌ها و فعالیت‌های تربیتی فرصت مغتنمی برای رفع این نقیصه است هرچند تاکنون کانون ها دستاوردهای قابل توجه و افراد صاحب نظری را در عرصه فرهنگ و هنر داشته است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: عنوان این جشنواره حمایت از کالای ایرانی و پیرو شعار سال است و زمانی که این نام‌گذاری صورت گرفت اکثر تحلیل ها از منظر تکنولوژی و فناوری است و از نگاه من تا زمانی که عنصر فرهنگی به خوبی شکل نگیرد حمایت و مصرف از کالای ایرانی محقق نمی شود چرا که بخش عمده تحقق این شعار بعد فرهنگی آن است.

نوید ادهم بیان کرد: نگاه خودم چک بینی و برتر بینی دیگران ثمره‌اش نبود توجه کافی به کالای ایران است و همین عامل باعث شده است تا کالای تولید داخل به اسم کالای خارجی فروخته و مصرف شود.

نوید ادهم بیان کرد: نگاه خود‌ کوچک‌بینی و برتر‌بینی دیگران ثمره اش نبود توجه کافی به کالای ایران است و همین عامل باعث شده است تا کالای تولید داخل به اسم کالای خارجی فروخته و مصرف شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به آثار مثبت چنین جشنواره‌هایی برای نسل‌های آتی گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای دانش‌آموزان فرهنگ خودباوری را در آنها تقویت می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنکور و مافیای آن مانع فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..