تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسانسور جذاب و دلهره آور در چین

۷۹۶۷۱۹

۹۶ بازدید

«آسانسور صد اژدها» با 326 متر ارتفاع در رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. این آسانسور در یک پارک جنگلی در استان «هونان» چین واقع شده است و مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر: «آسانسور صد اژدها» با 326 متر ارتفاع در رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. این آسانسور در یک پارک جنگلی در استان «هونان» چین واقع شده است و مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرد.

سالانه 5 میلیون گردشگر از این آسانسور بازدید می‌کنند.

آسانسور مذکور قابلیت حمل پنجاه نفر را دارد و فقط 1 دقیقه و 32 ثانیه زمان می‌برد تا تمام مسیر را طی کند. برای ساخت آسانسور صد اژدها 120 میلیون یوان هزینه شده است. البته ساخت این پروژه به این دلیل که در یکی از مناطق میراث جهانی واقع شده بود، با انتقاد شدید حامیان محیط زیست روبرو شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

اولین تیزر انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۴»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسانسور جذاب و دلهره آور در چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..