تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای مولدسازی دارائی‌های بیمه‌ایران برنامه‌ریزی می‌کنیم

به گزارش شمانیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران با تأکید بر اینکه برای مولدسازی دارائی‌های بیمه‌ایران برنامه‌ریزی می‌کنیم گفت: با بهبود شرایط نقدینگی شرکت و ایفای عمده تعهدات معوق، بیمه ایران در وضع مناسبی از حیث قدرت مانور سرمایه‌گذاری قرار گرفته و از چند ماه قبل کانال‌های مؤثر جریان نقدینگی شرکت به سمت سرمایه گذاری‌های توجیه‌پذیر علی الخصوص بازار سرمایه را فعال کرده‌ایم.

بنابراین گزارش ، محمد مهدی اعلایی در مراسم معارفه سرپرست اداره کل سرمایه‌گذاری و امور مجامع بیمه ایران با بیان اینکه ما امانت‌دار سرمایه‌های کلان مردم ایران در بیمه ایران هستیم تاکید کرد: با سرمایه گذاری مفید و مؤثر، هم دارائیهای شرکت را رشد می‌دهیم و هم به رسالت اجتماعی خود برای کمک به رشد اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال و تامین منابع مورد نیاز بنگاههای سرمایه پذیر و تسهیل مسیر توسعه پایدار کمک می کنیم.

معاون مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه واحدهای سرمایه‌گذاری در همه بنگاه‌های اقتصادی مهم هستند ولی در شرکتهای بیمه نقش حیاتی‌تری دارند، افزود: مهندسی صحیح تصمیم در حوزه سرمایه گذاری، یک شرکت بیمه را «بیمه» می‌کند.

اعلایی بیمه ایران را یکی از ارکان اقتصادی کشور دانست که قطعاً حضورش در همه حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌هایش باید متناسب و در شأن جایگاه والای این شرکت باشد و افزود: بیمه ایران در سالهای گذشته به سبب فاصله گرفتن از رویه های معمول بیمه‌گری و انجام رسالت‌هایی که بیشتر نقش حمایتی داشت تا نقش اقتصادی، با معضلاتی دست به گریبان شد که همه حوزه های فعالیتش را تحت تأثیر قرار داد.

معاون مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه با بهبود وضعیت نقدینگی شرکت تلاش می‌کنیم که در نظام تامین مالی اقتصاد کشور به سهم خود نقشهایی را به عهده بگیریم، تصریح کرد: هر چند هنوز آثار مشکلات گذشته به شکل کامل برطرف نشده ولی خوشبختانه با حسن تدبیر در نظام تصمیم‌گیر در شرکت، رویه ها اصلاح و مسیرها هموار شده و آمار و ارقام، حکایت از بازگشت علائم مثبت به خروجی عملکردهای بیمه ایران دارد.

منبع : روابط عمومی بیمه ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای مولدسازی دارائی‌های بیمه‌ایران برنامه‌ریزی می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..