تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




239 پروانه بهره برداری صنعتی در البرز صادر شد

محمد امین بزازی پور فرشی  افزود: از این تعداد 112 پروانه مربوط به شهرک های صنعتی دولتی و 89 پروانه برای شهرک های صنعتی خصوصی صادر شده است.
وی اضافه کرد: برای این تعداد پروانه بهره برداری صادر شده 6 هزار و 162 فرصت شغلی به ثبت 
رسید.
بزازی پور فرشی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی البرز اظهار داشت: بیش از 100 هیات تجاری و حدود 10 کشور در این نمایشگاه که به مدت چهار روز از بیست و ششم تا بیست و نهم آبان ماه در کرج برگزار می شود شرکت می کنند.
وی ادامه داد: عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، بلاروس و روسیه از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه شرکت حضور می یابند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: نشست سراسری فن بازار ملی به مدت 2 روز، نشست اقتصاد پویا و نشست تجاری و اقتصادی مشترک ایران و عراق و ایران و افغانستان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
بزازی پور فرشی ادامه داد: عمده کالاهای صادراتی در استان لوازم آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده ها، اقلام دارویی و مواد غذایی است.
وی گفت: هر سفارتخانه یا بخش خارجی که در ایران مستقر است دعوتنامه ای از طریق وزارت امور خوارجه ارسال شده، همچنین برای ١٧ کشور بازدید و نشست های اقتصادی در حوزه اقتصادی تدارک دیده شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: نشست بانوان کارآفرین با حضور دکتر ابتکار معاون رئیس جمهوری نیز از دیگر برنامه های جانبی نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برند سازی محصولات در استان اشاره و گفت: 128 برند صنعتی شناسنامه دار در استان وجود دارد که برای برندسازی سایر محصولات در استان نیز برنامه هایی در دستور کار است تا در یک بازه زمانی 6 ماهه تا یک ساله این برند سازی انجام شود.
«البرز سه هزارو500 واحد تولیدی صنعتی فعال دارد.»

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «239 پروانه بهره برداری صنعتی در البرز صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..