تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه به کارگردان ایرانی ویزا نداد

نخستین ساخته‌ علیرضا معتمدی در بخش مسابقه‌ سی ‌و سومین جشنواره‌ جهانی بلفور به نمایش درمی‌آید. این جشنواره که ۱۷ تا ۲۵ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان تا ۴ آذر در شهر بلفور فرانسه برگزار می‌شود با تمرکز بر فیلم‌های اول، دوم و سوم فیلمسازان تلاش می‌کند تا استعدادهای تازه را به سینمای جهان معرفی کند.

یکی از ویژگی‌های این جشنواره جلسات گفتگوی مفصل درباره‌ فیلم‌ها است که با حضور فیلمسازان و مهمانان جشنواره برگزار می‌شود اما از آنجایی که دولت فرانسه از ارایه‌ ویزا به کارگردان فیلم «رضا» خودداری کرده است با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته علیرضا معتمدی نمی‌تواند فیلم‌ خود را در این رویداد جهانی همراهی کند.

علیرضا معتمدی، سحردولتشاهی، ستاره پسیانی، رضا داوودنژاد، افسر اسدی، سولماز غنی، پانته‌آ مرزبانیان بازیگران «رضا» هستند و عرضه و پخش جهانی آن را محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) برعهده دارد.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه به کارگردان ایرانی ویزا نداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..