تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملانیا ترامپ خواستار اخراج معاون بولتون شد

ساعت24 -همسر رئیس جمهور آمریکا به دلیل اختلاف با معاون مشاور امنیت ملی این کشور، علنا خواستار اخراج وی شد.

در حالی که وضعیت کارکنان کاخ سفید به‌خودی خود طی ماه‌های اخیر دچار تنش و آشوب است، همسر «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور آمریکا نیز در حال دمیدن بر این اختلافات داخلی است.

«ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهور آمریکا بعد از اختلاف نظر و مشاجره‌ای که با «میرا ریکاردل» معاون مشاور امنیت ملی این کشور پیدا می‌کند، علنا از ترامپ خواست که وی را هرچه سریعتر اخراج کند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی. ان. ان» مدیر رسانه‌ای ملانیا ترامپ شامگاه سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای گفت: «موضع دفتر بانوی اول آمریکا (ملانیا ترامپ) این است که (ریکاردل) دیگر لایق خدمت در کاخ سفید نیست».

مخالفت یک بانو اول با حضور یک شخص خاص در مقام دولتی آن‌هم در چنین سطحی در جهان، اقدامی کم‌سابقه است.

برخی گزارشات حاکی از آن است که بعد از انتشار این بیانیه، ریکاردل به زودی از سمت خود برکنار می‌شود. وی تنها هفت ماه است که از سوی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی ترامپ، به معاونت برگزیده شده است.

اخراج بالقوه ریکاردل باعث خواهد شد که بولتون یکی از متحدان مهم خود در دولت آمریکا را از دست دهد، معاونی که در تمام مواضع با او همصدا بوده است.

بر اساس گزارش سی.ان.ان، اختلافات ملانیا ترامپ با ریکاردل بعد از مجادله وی با اعضای تیم بانوی اول درباره سفرش به آفریقا شروع شد. ریکاردل به خاطر استفاده بی‌مورد همسر ترامپ از هواپیما و اموال شورای امنیت ملی این کشور معترض بود.

در حدود دو سالی که از ورود ترامپ به کاخ سفید می‌گذرد بیش از 30 نفر از اعضای ارشد دولت او اخراج شده، استعفا کرده و یا با نفراتی دیگر جایگزین شده‌اند.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملانیا ترامپ خواستار اخراج معاون بولتون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..