تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت تلخ دختر محمود خوردبین از یک اتفاق

۷۹۶۶۴۷

۱۵۷۰ بازدید

دو دختر سرپرست سابق پرسپولیس هم جزو حاضران در ورزشگاه آزادی بودند.

خبرآنلاین: دختر کوچکتر محمود خوردبین روایت تلخی از سال ها حضورشان پشت در استادیوم آزادی دارد. او در این باره می گوید: «در سال هایی که پدرم در پرسپولیس بود من 5،6 بار تا جلوی در استادیوم آزادی رفتم ولی هر بار پشت در ماندم. آقایان را می دیدیم که دارند داخل می روند و من همیشه گریه ام می گرفت که چرا نمی توانیم وارد استادیوم شویم.

حالا هم فکر می کنم حق ما بود که بعد از 50 سال خدمت پدرم به فوتبال ایران، بتوانیم یک بار به ورزشگاه آزادی برویم.» او درباره معروف شدن شان هم می گوید: «خب ما در صندلی های جلو بودیم و به خاطر همین از ما زیاد عکس گرفتند.»

روایت تلخ دختر محمود خوردبین از یک اتفاق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت تلخ دختر محمود خوردبین از یک اتفاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..