تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی موبایلی Diablo Immortal فقط آنلاین خواهد بود

بازی موبایلی Diablo Immortal فقط آنلاین خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره BlizzCon بود که کمپانی Blizzard، سازنده بازی‌هایی از جمله Warcraft و Diablo اعلام کرد که سری بعدی بازی Diablo برای گوشی‌های اندرویدی و iOS به بازار خواهد آمد و نام آن Diablo Immortal خواهد بود. به تازگی کمپانی سازنده این بازی اعلام کرده است که Diablo Immortal به صورت آفلاین قابل بازی نخواهد بود.

وایات چنگ، مسئول گروه طراحی بازی Diablo Immortal طی مصاحبه‌ای در جشنواره BlizzCon تأیید کرده است که این بازی در حالت آفلاین اجرا نمی‌شود و بازی به کاربران اجازه نخواهد داد بدون اتصال به اینترنت وارد این بازی شوند. گیمرها می‌توانند این بازی را تا مقداری به صورت انفرادی جلو ببرند اما ادامه بازی تنها در حالتی امکان‌پذیر خواهد بود که اتصال اینترنت وجود داشته باشد. البته این خبر چندان غافلگیرکننده نیست چرا که این روزها بسیاری از بازی‌های موبایلی نیاز به اتصال اینترنت دارند.

بخشی از این بازی به گونه‌ای توسعه داده شده که به صورت گسترده‌ای مالتی‌پلیر یعنی چند نفره بازی کردن حیاتی است. وقتی که شخصیت یک گیمر در جهان بازی می‌گردد، ممکن است به گیمرهای دیگر برخورد کند و با کمک یکدیگر در آن محیط شیاطین بازی را بکشند و در نهایت یک گروه را تشکیل دهند. در این بازی المان‌های اجتماعی از جمله Battle هم وجود دارد.

گفتنی است، بازی کردن این بازی سبک RPG در جشنواره BlizzCon برای کاربران به صورت دمو آزاد بود و افرادی که آن را تجربه کردند واکنش خوبی نسبت به آن نشان دادند. حال باید منتظر عرضه آن ماند تا شاهد تغییرات دنیای بازی‌های موبایلی با Diablo Immortal باشیم.

بیشتر بخوانید: بازی Diablo Immortal برای موبایل معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

Diablo Immortal فقط نسخه آنلاین دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی موبایلی Diablo Immortal فقط آنلاین خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..