تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"پارس" در خصوص فروش محصولات 

شرکت پتروشیمی پارس درخصوص شایعه تاثیر فروش صادرات استایرن منومر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)،شرکت پتروشیمی پارس با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اثرگذاری فروش صادرات استایرن منومر در سود و زیان این شرکت شفاف سازی کرد.

"پارس" در این زمینه اعلام کرد، با توجه به نیاز بازار داخلی کشور و همچنین به تولید رسیدن واحدهای پارک پلی استایرن،شرکت پتروشیمی پارس از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری تاکنون محصول استایرن منومر مازاد برای صادرات نداشته است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است، با توجه به محاسبه نرخ ارز سامانه نیما در محاسبه قیمت فروش استایرن منومر شرکت پتروشیمی پارس در بورس کالا و همچنین استایرن منومر تحویلی به شرکت های مستقر در پارک پلی استایرن،عرضه این محصول در بازارهای داخلی با فروش صادراتی آن به لحاظ حاشیه سود تفاوتی ندارد.

یادآور می شود، سهام پتروشیمی پارس از 20 تیرماه سال جاری در بورس تهران عرضه اولیه شد و تاکنون بیش از 64 درصد سودآوری داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"پارس" در خصوص فروش محصولات »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..