تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت داور به‌دلیل استفاده از سنگ، کاغذ، قیچی

۷۹۶۶۰۸

۶۰۰ بازدید

 یک داور در انگلیس برای تعیین زمین و توپ، از سنگ، کاغذ قیچی استفاده کرد.

وبسایت نود: اتحادیه فوتبال انگلیس، دیوید مک نامارا را به دلیل استفاده کردن از بازی سنگ، کاغذ، قیچی برای تعیین زمین و تیم شروع کننده، ۲۱ روز از قضاوت محروم کرد. این داور بعد از آن که سکه اش را در رختکن جا گذاشت، طی تصمیمی جالب به این فکر افتاد که به جای پرتاب سکه از سنگ، کاغذ، قیچی استفاده کند که این تصمیم او حالا برایش عواقبی در پی داشته است.

مدیر کمیته داوران فوتبال بانوان اتحادیه انگلیس ضمن انتقاد از سهل انگاری این داور، تصمیم او را برای استفاده از سنگ، کاغذ، قیچی غیرقابل دفاع خواند. از عدم حرفه ای گری، فراموشکاری و تصمیم گیری نامناسب این داور انتقاد کرد.

مک نامارا داور بازی روز ۲۶ اکتبر میان تیم بانوان منچسترسیتی و ردینگ بود که با تساوی ۱-۱ پایان یافت. محرومیت او از ۲۶ نوامبر آغاز می شود، هر چند که می تواند نسبت به این رای اعتراض و فرجام خواهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت داور به‌دلیل استفاده از سنگ، کاغذ، قیچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..