تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه مراکز نوآوری دانشگاه ایجاد می شود

کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

شبکه مراکز نوآوری دانشگاه ایجاد می شودکریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر لزوم گسترش نوآوری در دانشگاه پیام نور گفت: شکل گیری شبکه مراکز نوآوری دانشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری می شود و دانشگاه به دنبال ایجاد پارک علم و فناوری ویژه است تا بنا به جنس و رویکردهای آموزشی و پژوهشی خاص دانشگاه ،مراکز رشد زیر نظر این پارک ماموریت های خاصی را انجام دهند.

وی پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان را بهترین فرصت برای درآمدزایی دانشگاه دانست و افزود: ایجاد پارک های علم و فناوری  و شکل گیری مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان به موازات مراکز نوآوری به طور جدی پیگیری می شود تا استان ها هم به شکل قوی تری در این زمینه وارد شوند.

شکل گیری انجمن های کارآفرینی دانشجویی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از برگزاری استارتاپ های دانشگاه پیام نور در سطح بین الملل در حوزه سلامت و گردشگری در 2 کشور ارمنستان و عمان خبر داد و گفت: بنا بر این است که یکی از این استارتاپ ها در کشور عمان تا قبل از آغاز سال 98 آغاز به کار کند، ضمن اینکه بنا داریم به زودی جشنواره استارتاپ های تازه نفس را نیز برگزار کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با اشاره به شکل گیری انجمن های کارآفرینی دانشجویی با همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: هدف از ایجاد این انجمن این است که بتوانیم ضمن برنامه ریزی مناسب برای دانشجویان،  آنهایی که توانمند هستند را شناسایی و به سمت مراکز نوآوری، هسته های فن آور و مراکز رشد هدایت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه مراکز نوآوری دانشگاه ایجاد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..