تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس به دنبال باز پس‌گیری هافبک بارسلونا

۷۹۶۵۷۳

۲۱۴ بازدید

یوونتوس قصد دارد در زمستان امسال برای جذب آروتور ویدال از بارسلونا اقدام کند.

ورزش سه: یوونتوس قصد دارد در زمستان امسال برای جذب آروتور ویدال از بارسلونا اقدام کند.

 بیانکونری می خواهد در ماه ژانویه برای تقویت خط میانی خود اقدام کند و اگرچه اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت پل پوگبا به تورین شنیده می شود، اما LE 10 SPORT مدعی شد آرتورو ویدال شیلیایی نیز در لیست خرید یوونتوس است.

یوونتوس به دنبال باز پس‌گیری هافبک بارسلونا

ویدال که در تابستان امسال راهی بارسلونا شد، در اکثر اوقات بازی های تیم جدیدش را از روی نیمکت تماشا می کند و هرگز از شرایطش در نوکمپ راضی نیست؛ پس بازگشت به تورین می تواند گزینه مناسبی برای او باشد زیرا ویدال در ترکیب ماکسی آلگری احتمالا فرصت بیشتری برای بازی کردن دارد.

ویدال مدتی قبل به نیمکت نشینی های متوالی خود اعتراض هم کرد اما این مسئله نیز تغییری در تصمیم گیری های ارنستو والورده ایجاد نکرد و این هافبک شیلیایی همچنان در بهترین حالت یک گزینه تعویضی است.

البته قاعدتا اولویت اول یوونتوس جذب پل پوگبا از منچستریونایتد است اما با توجه به دشواری های مرسوم در رقم خوردن نقل و انتقال های بزرگ در زمستان، ممکن است آنها در نهایت به جذب آرتورو ویدال نیز قناعت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس به دنبال باز پس‌گیری هافبک بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..