تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت دو سریال «بانوی مجتهده امین» و «زندگینامه شهید حججی» به کجا رسید؟

شهید حججیسید عباس فاطمی رئیس مركز سیمای استان‌ها، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تولید دو مجموعه «بانوی مجتهده امین» و «زندگینامه شهید محسن حججی» گفت: ساخت مجموعه «بانوی مجتهده امین» در اولویت مرکز تولید اصفهان نیز هست، ولی در ارتباط با این اثر ما هنوز تصمیمی در معاونت نگرفته‌ایم. قاعدتاً با حمایت‌هایی که در معاونت امور استانهای رسانه ملی صورت می‌گیرد، این مرکز اصفهان است که باید درباره پیش تولید و تولید مجموعه «بانوی مجتهده امین»تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: «بانوی مجتهده امین» از بانوان مجتهده، آگاه و موثر در حوزه‌های علمیه است که نقش زنان در فقهات و دروس حوزوی را پررنگ کرد.

رئیس مركز سیمای استان‌ها تاکید کرد: هنوز طرحی با عنوان «بانوی مجتهده امین» به معاونت استانها صدا و سیما تحویل داده نشده؛ اما به دلیل حمایت‌هایی که از سوی بانوان در این حوزه انجام می‌گیرد، در اولویت ساخت است. اگر قرار باشد این طرح به شکل متمرکز حمایت شود، باید به بخش امور استانها ارسال شود.

اثری نمایشی درباره زندگی شهید حججی به دست ما نرسیده است

فاطمی در ادامه، درباره ساخت مستند و سریال تلویزیونی «زندگینامه شهید محسن حججی» بیان کرد: چندی پیش مستند این شهید والامقام رونمایی شد، اما هنوز کاری نمایشی برای ایشان انجام نشده است. هنوز چیزی در ستاد به نام اثر نمایشی «شهید محسن حججی» مصوب نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این نگارش و کارگردانی این مجموعه برعهده رسول صانعی بود و با پیگیری‌های خانواده شهید حججی متوقف شد، اظهار کرد: در برخی مواقع مراکز استانی با بودجه طبقه «ب» که در اختیارشان است، می توانند آثار شاخص خود را مصوب کنند و به تولید برساند. درباره اثر نمایشی شهید محسن حججی کاری به دست ما نرسیده است. مطمئن باشید اگر به ما برسد، حتما از آن حمایت خواهیم کرد.

رئیس مركز سیمای استان‌ها افزود: زندگی شهید حججی اگرچه کوتاه بوده؛ اما سرشار از قصه‌ها و عاشقانه‌هایی است که به نظرم برای نسل امروز خیلی اثرگذار است. مستند این شهید مدافع حرم اخیراً رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت دو سریال «بانوی مجتهده امین» و «زندگینامه شهید حججی» به کجا رسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..