تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مأیوس شدن کاربران از عملکرد فنی آیفون ۱۰ آر و پیش‌بینی کاهش فروش اپل

به گزارش خبرآنلاین، «مینگ چی کو» تحلیلگر امور اپل بر اساس آنچه از تأمین‌کنندگان چینی دریافت کرده، می‌گوید عرضه آیفون 10 آر کاهشی 30 درصدی را برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه تجربه می‌کند.{لینک}

هرچند اغلب کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند فروش آیفون 10 آر رکورد می‌شکند، اما نه‌تنها چنین نشده، بلکه گفته می‌شود دچار کاهش هم می‌شود.

پیش‌بینی‌شده بود اپل از فصل مالی چهارم 2018 تا فصل سوم 2019 بیش از 100 میلیون گوشی خواهد فروخت اما پیش‌بینی‌های جدید روی 70 میلیون گوشی استوارشده است.

گفته می‌شود بین 30 تا 35 میلیون گوشی در فصل چهارم 2018 عرضه می‌شود اما دو فصل اول 2019 با کاهش عرضه ادامه می‌یابد و به 20 تا 25 میلیون در فصل اول و 10 تا 15 میلیون در فصل دوم خواهد رسید.

اپل خودش پیش‌بینی کرده بود فروش آیفون 10 آر رکوردها را جابجا می‌کند اما چنین نشد، چراکه کاربران چینی گوشی تک دوربینه را دوست ندارند!

از سوی دیگر هوآوی میت 20 رقیب جدی برای آیفون‌های جدید شده و بنابراین کاربران ترجیح می‌دهند از امکانات بهتر هوآوی به‌جای سخت‌افزار ضعیف آیفون 10 آر استفاده کنند.

برخی کاربران معتقدند اپل حریص است و با دلیل بالا نگه‌داشتن قیمت گوشی‌های خود در درازمدت بازی فروش بهتر را به رقبای خود می‌بازد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مأیوس شدن کاربران از عملکرد فنی آیفون ۱۰ آر و پیش‌بینی کاهش فروش اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..