تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام احساسی مدافع مصدوم پرسپولیس: عصایم را برای بالا بردن پرچم ایران کنار می‌گذارم

مدافع پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که منجر به مصدومیت پارگی رباط شد، اکنون تمرینات اختصاصی را آغاز کرده تا بتواند به میادین بازگردد.

محمد انصاری، مدافع پرتلاش و ارزشمند سرخپوشان در دقایق پایانی دیدار فینال لیگ قهرمانان با مصدومیت مواجه شد و بعد از انجام آزمایشات و عکسبرداری مشخص شد که رباط و مینیسک این بازیکن دچار پارگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.
انصاری که جزو بااخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود با قبول این سرنوشت، اکنون تلاش خود را برای بازگشتی موفق به جمع هم‌تیمی‌هایش آغاز کرده و از هواداران این تیم نیز بابت ابراز احساسات و آرزوهای خوب برای بازگشتش تشکر کرد.
انصاری در این‌باره در اینستاگرام خود نوشت: «بی شک همراهی و حمایت های بی منت شما بزرگواران،باعث شد تا با همه فراز و فرودها و تنگناهای پیش آمده برای تیم، بتوانیم تا لحظات آخر لیگ قهرمانان آسیا، امید قهرمانی را در دل ایران سرافراز شعله ور نگه داریم.
ضمن تشکر از همه خوبیها و مهربانی‌هایتان، بابت قصور های احتمالی عذر می خواهم .امیدوارم با دعای شما و حمایت های تان بتوانم هرچه زودتر عصای خود را برای بالا بردن پرچم افتخار کشور عزیزمان در میادین بین المللی و شادی دل شما کنار بگذارم... برادر کوچکتان محمد انصاری بنا بر اعلام کادرپزشکی پرسپولیس سه هفته دیگر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و فصل را برای طی کردن دوران نقاهت و مداوا دنبال می‌کند.»

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609673

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام احساسی مدافع مصدوم پرسپولیس: عصایم را برای بالا بردن پرچم ایران کنار می‌گذارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..