تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۳ کوهنورد در توچال

۷۹۶۵۴۷

۱۲۷ بازدید

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات از عملیات نجات ۳ کوهنورد مصدوم در ارتفاعات توچال خبر داد.

خبرگزاری مهر: حسن فراهانی در گفتگو با خبرنگار از آسیب دیدگی ۳ کوهنورد در ارتفاعات توچال خبر داد و اظهار داشت: عملیات نجاتگران کوهستان برای دستیابی و انتقال این کوهنوردان آسیب دیده در جان پناه مرحوم امیری(سنگ سیاه) علیرغم شرایط نا مساعد جوی در ارتفاعات توچال در حال انجام است.

فراهانی در ادامه افزود: پس از اطلاع رسانی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شمیرانات که حاکی از مصدومیت ۳ کوهنورد در ارتفاعات توچال بود، بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال جهت امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند که مشاهده شد این فرد کوهنورد از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است.

وی بیان داشت: نجاتگران به محل توقف کوهنوردان آسیب دیده رسیده اند و عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: زانوی یک نفر از این کوهنوردان زخم باز دارد و هر ۳ نفر به شدت زیر باران خیس شده و قوای بدنی آن ها تحلیل رفته است.

فراهانی افزود: حدود ۱.۵ ساعت پیش نجاتگران به این مصدومین رسیدند، اما به دلیل مه شدید، تا فاصله نیم متری نیز دیده نمی شود و باران شدید در حال باریدن است و امکان انتقال مصدومان به پایین در حال حاضر وجود ندارد.

وی گفت: اگر شرایط مساعد شود، مصدومان به پایین منتقل می شوند و در غیر این صورت به ایستگاه «شیرپلا» انتقال خواهند یافت و امدادگران تا صبح کنار این مصدومین می مانند.

فراهانی اضافه کرد: حال این مصدومان مساعد است و رسیدگی و درمان به خوبی روی این افراد صورت گرفته است و جای نگرانی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۳ کوهنورد در توچال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..