تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن خارجی

ساعت24-سایت باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون نقل و انتقالات این باشگاه به راه افتاده اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

طی روزهای گذشته شایعات مختلفی در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان خارجی جدید در فضای مجازی مطرح شده است. در همین خصوص باشگاه استقلال به اطلاع کلیه هواداران می رساند که در راستای حضور قدرتمندانه در ادامه مسابقات و با هماهنگی کاملی که میان سرمربی محترم و باشگاه وجود دارد، انجام هرگونه مذاکره با بازیکنان جدید خارجی صرفا از طریق خود باشگاه انجام خواهد شد.

 روز گذشته شخصی که در ایران فعالیت نمی‌کند با انتشار عکسی در صفحات مجازی اعلام کرد که با جباروف مذاکرات خوبی داشته و باشگاه استقلال هم در خصوص این شایعات اقدام به صدور اطلاعیه کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..