تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد

۷۹۶۵۴۵

۴۶۸ بازدید

باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که سانیتاگو سولاری تا سال 2021 رسما هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که با سانیتاگو سولاری قراردادی دو سال و نیمه خواهد داشت و این سرمربی رسما تا سال 2021 هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

هیات مدیره باشگاه رئال مادرید امروز جلسه‌ای را برگزار کرد و در آن حضور سانتیاگو سولاری بر روی نیمکت رئال مادرید تا تاریخ 30 ژوئن 2021 مورد تایید و موافقت قرار گرفت.

سولاری پس از اخراج لوپتگی از کاستا هدایت تیم اصلی رئال را بر عهده گرفت و در این مدت با اعتماد به نفس بالا عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

وی نتایج درخشانی در رئال گرفت و در 4 دیدار ابتدایی خود 4 پیروزی متوالی و 15 گل زده را با شاگردانش کسب کرد.

لوپتگی تنها پس از 4 ماه هدایت رئال و پس از شکست تحقیرآمیز 5 بر یک مقابل بارسا در ال‌کلاسیکو از رئال اخراج شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سولاری رسما تا سال ۲۰۲۱ سرمربی رئال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..