تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد ماکسی لوپز از رفتار همسر ایکاردی!

۷۹۶۵۴۴

۵۹۲ بازدید

ماکسی لوپز، مهاجم باتجربه آرژانتینی در مورد رابطه خود با واندا نارا همسر فعلی مائوو ایکاردی صحبت کرد.

ورزش سه: ماکسی لوپز، مهاجم باتجربه آرژانتینی در مورد رابطه خود با واندا نارا همسر فعلی مائوو ایکاردی صحبت کرد.

 اتفاقاتی که بین مثلث ماکسی لوپز، واندا نارا و مائورو ایکاردی رخ داد تا سالها حواشی فراوانی را به همراه داشت و مهاجم فعلی واسکودوگاما معتقد بود کاپیتان اینتر به وی خیانت کرده است. حالا ماکسی لوپز در مصاحبه ای به انتقاد از رفتار همسر سابق خود در مورد فرزاندان مشترک آنها پرداخته است.

انتقاد ماکسی لوپز از رفتار همسر ایکاردی!

ماکسی لوپز گفت: "من هیچگونه رفاقتی با مائورو ایکاردی ندارم و او تنها شوهر همسر قبلی من است. من تنها زمانی با فرزندانم و مادر آنها ارتباط داشتم که مادرشان آرامش خود را حفظ می کرد اما شرایط ما برای چند سال هرگز مساعد نبود.

من همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با واندا داشته باشم، اما همیشه شرایط بین ما دشوار می شد زیرا همانطور که همیشه می گویم مشکلات والدین به خاطر فرزندان آنها نیست. نباید فرزندان را در بین مشکلات والدین دخیل دانست اما واندا زمانی این موضوع را درک خواهد کرد که دیگر خیلی دیر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد ماکسی لوپز از رفتار همسر ایکاردی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..