تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو ماه تا پایان رقابت نفس‌گیر مسی و رونالدو

۷۹۶۵۴۱

۶۸۵ بازدید

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کمتر از 10 بازی دیگر برای مسجل کردن عنوان بهترین گلزن سال فرصت دارند.

ورزش سه: در سالهای اخیر همیشه رقابت شدید بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای دریافت بهترین گلزن یک سال میلادی وجود داشته و حالا که کمتر از 2 ماه به پایان سال 2018 باقی مانده است، این رقابت به اوج رسیده است.

لیونل مسی در سال 2018 تا به حال موفق به زدن 40 و کریستیانو رونالدو موفق به زدن 37 گل شده است و فاصله کمی بین این 2 فوق ستاره دنیای فوتبال وجود دارد. جدی ترین رقیب آنها رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن است که امسال موفق به زدن 32 گل تا اینجا شده است اما به نظر می رسد در نهایت رقابت اصلی بین همان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

دو ماه تا پایان رقابت نفس‌گیر مسی و رونالدو

تا پایان سال فرصت کمی مانده و رونالدو در 9 بازی دیگر در سال 2018 به میدان خواهد رفته و فرصت دارد تا فاصله را با مسی کاهش دهد؛ اسپال، والنسیا، فیورنتینا، اینتر، یانگ بویز ، تورینو، رم، آتالانتا و سمپدوریا.

اما لیونل مسی تا پایان این سال میلادی یک بار کمتر از رونالدو و 8 بازی دیگر انجام خواهد داد و می تواند فاصله خود را افزایش دهد؛ اتلتیکومادرید، آیندهوون، ویارئال، لئونسا، اسپانیول، تاتنهام، لوانته و سلتاویگو.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو ماه تا پایان رقابت نفس‌گیر مسی و رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..