تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال تا ۲۰۲۱ با سولاری بست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با تایید باشگاه رئال مادرید، پس از جلسه امروز سران این باشگاه، آن‌ها به توافق رسیده اند که شغل سانتیاگو سولاری از حالت موقت خارج شود و او به طور رسمی تا سال ۲۰۲۱ در این سمت به فعالیتش ادامه بدهد. رئال مادرید با سولاری شروع فوق العاده‌ای داشته و در ۴ بازی تحت هدایت این مربی به ۴ پیروزی امیدوارکننده رسیده است.
سانتیاگو سولاری که پس از اخراج جولین لوپتگی به طور موقت به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شده بود، از امروز به طور رسمی سرمربی رئال مادرید محسوب می‌شود و در سمت خود ابقا شده است.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال تا ۲۰۲۱ با سولاری بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..