تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین معماهای هوش همراه با پاسخ !

بهترین معماهای هوش همراه با پاسخ !به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این قسمت از باشگاه خبرنگاران جوان بهترین معماهای هوش با جواب برای شما گردآوری شده است که می توانید با مطالعه آن ها و بررسی جواب هایشان هوش خودتان را مورد ارزیابی قرار داده و به چالش بکشید.

جدیدترین معماهای هوش همراه با جواب صحیح یک فرد در بیستمین طبقه آپارتمان زندگی می کرد و هر موقع که قصد داشت به تنهایی به خانه ( طبقه) خود برود، تا پانزدهمین طبقه با آسانسور و ما بقی را با پله می رفت. علتش چیست؟

پاسخ: زیرا قد کوتاه بود و دستش به دکمه بالاتر از 15 نمی رسید.

برخی از ماه های سال دارای 30 و تعدادی 31 روز دارند با این اوصاف چند ماه از سال 29 روز دارد؟

پاسخ:  تمامی ماه ها حداقل دارای 29 روز هستند.

فردی ساعت 8 شب به رخت خواب رفت و ساعتش را برای 9 صبح کوک کرد. زمانی که با صدای زنگ از خواب بیدار شد چند ساعت خوابیده بود؟

جواب معماهای هوش:  ساعت های کوکی قادر به تشخیص صبح و شب نیستند و به اولین ساعت 9 که برسد زنگ می زند. در واقع ساعت 9شب فرد از خواب بیدار شده است.

چنان چه دکتری به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر 30 دقیقه یک قرص بخورید، چه مدت طول می کشد تا تمام قرص ها را بخورید؟

پاسخ معمای هوش: یک ساعت برای مثال یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را در ساعت 1/5 و قرص سوم را در ساعت 2 باید بخورید.

حضرت موسی از هر حیوان چند تا را با خود به کشتی برد؟

جواب: حضرت نوح این رسالت را انجام داده است نه موسی!

حتما بخوانید:  19 معمای تصویری جدید همراه با جواب 

بهترین معماهای هوش همراه با پاسخ !

حتما بخوانید:  اگر باهوش هستید این معما را در 7 ثانیه حل کنید!

اگر اتوبوسی را با تعداد 43 نفر مسافر از شهر مشهد به طرف تهران برانید و در مسیر خود یعنی شهر نیشابور 5 نفر را پیاده کنید و مجدد 7 نفر جدید را سوار کنید، هم چنین در شهر دامغان 8 نفر را پیاده و 4 نفر را سوار کنید و بالاخره پس از 14 ساعت به تهران برسید نام راننده اتوبوس شما چه خواهد بود؟

جواب معمای هوش6: اسم خودتان

یک دختر خانم علاقه خاصی به رنگ قرمز دارد و تمامی وسیله هایش نیز قرمز رنگ هستند و در یک آپارتمان یک طبقه قرمز تیز زندگی می کند. به گونه ای که فرش ها، میز و صندلی ها و ...  خانه اش همگی قرمز هستند. شما باید بگویید رنگ پله های آپارتمانش قرمز است یا آبی و یا هیچ کدام؟

پاسخ معما: هیچ کدام است چون آپارتمان یک طبقه که راه پله ای ندارد.

شتر مرغی می خواهد به مکان قبلی اش بازگردد، حالا شما بگویید کدام فصل برای پرواز او به جنوب مناسب تر است؟ بهار؟ پاییز؟ هیچ کدام؟

پاسخ صحیح: هیچ کدام چون اصلا شترمرغ نمی تواند پرواز کند.

خانم ژانت اسمیت و آقای بیل اسمیت از یکدیگر طلاق می گیرند و خانم ژانت بعد از مدتی اسم قبلی خودش را پس می گیرد. اما با این حال بعد از 5 سال جدایی از بیل اسمیت باز هم اسمش ژانت اسمیت  خوانده می شود. آیا چنین چیزی ممکن است؟

جواب:  بله احتمال دارد با یک آقای دیگر که فامیلی اش اسمیت است، ازدواج کند.

شخصی به نام جیم کوک به اتهام قتل بازداشت می شود. اما در زمان بازجویی در پاسخ به پلیس می گوید در موقع قتل خانه بوده است و به همین دلیل حتی سریال مورد علاقه اش را با تمام جزئیات برای پلیس شرح می دهد. به نظر شما این قضیه و تعریف سریال می تواند علت بی گناهی جیم باشد یا نه؟

پاسخ صحیح : نه خیر زیرا احتمال دارد این سریال تکراری باشد و او از قبل این سریال را تماشا کرده باشد.

در این جا 10 معمای هوش همراه با پاسخ صحیح برای شما ارائه شده بود، امیدواریم با حل آن ها لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین معماهای هوش همراه با پاسخ !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..